Зашто нам треба сајт у ери друштвених мрежа?

 

У ери у којој су друштвене мреже преузеле примат у свим сегментима живота, многи власници предузећа преиспитују своје онлине пословање, питајући се чему дати приоритет. Да ли је неопходно улагати време у сајт, кад већ постоје мреже за све намене?

 

 

Пише: Урош Пајић

предузетник и веб дизајнер

 

 

 

У ери у којој су друштвене мреже преузеле примат у свим сегментима живота, многи власници предузећа преиспитују своје онлине пословање, питајући се чему дати приоритет. Да ли је неопходно улагати време у сајт, кад већ постоје мреже за све намене?

80% популације одлучује се за старо добро гуглање података. Ако имате сајт ваша публика ће лакше моћи да дође до вас.

Ваш веб сајт је (био и остаће још дуго) основа присуства на Интернету, а за то постоје значајни разлози:

Контрола је у вашим рукама Посредством вeb сајта ви бирате које информације презентујете вашој публици, као и начин на који то чините. Ако сте присутни само на друштвеним мрежама, мреже диктирају и условљавају ваше садржаје, као и облик у којем се приказују. Ако друштвена мрежа нестане, као што је био случај са некад популарним Vine-ом, нестају и ваши налози на њој, као и све подељене информације. Вашем сајту не прети таква опасност. Ви креирате садржај на вашем сајту – без условљавања. Друштвене мреже имају своја ограничења. На Twitter-у сте ограничени са 280 карактера, док видео на Инстаграму може трајати до 15 секунди. На сајту можете приказати садржаје по вашем избору и у формату који вам одговара – било да је реч о документарцу, туторијалима или најави ваше нове књиге. Ви бирате изглед вашег сајта, а захваљујући растућем броју тема за сајтове, можете креирати визуални приказ који ће пратити поруке и циљеве ваше компаније. Нисте ограничени шемама и форматима друштвених мрежа.Ако имате сајт лакше вас је пронаћи на Интернету. Размислите како тражите податке који су вам потребни – да ли уносите упит у претраживач или посећујете сваку друштвену мрежу у потрази за информацијама? 80% популације одлучује се за старо добро гуглање података. Ако имате сајт ваша публика ће лакше моћи да дође до вас.

Можете користити СЕО или Google my Business листинг, како бисте унапредили ваше појављивање у резултатима претраге. Без сајта, ваша пословна страница људима који не користе друштвене мреже неће бити видљива.

Сајт ће вам омогућити да задобијете поверење потрошача, јер су присуство на Интернету и кредибилитет уско повезани. Када је реч о куповини путем Интернета, купци верују претраживачима и сајтовима компанија, док истраживања показују да њихово поверење у друштвене мреже опада. Чак и ако имате верне пратиоце на друштвеним мрежама, сајт може само повећати ваш кредибилитет.

Друштвене мреже имају своја ограничења. На Тwиттер-у сте ограничени са 280 карактера, док видео на Инстаграму може трајати до 15 секунди. На сајту можете приказати садржаје по вашем избору и у формату који вам одговара.

Сајт ће повећати вашу зараду путем Интернета. Не споримо да је могуће зарадити новац путем друштвених мрежа, штавише, оне су значајан део ваше маркетиншке стратегије. Међутим, сајт је кључан, јер отвара могућности које друштвене мреже не пружају. Не заборавите – када се одлуче за куповину људима је једноставније да обаве онлине поруџбину путем сајта, него да размењују поруке са компанијом путем друштвених мрежа.

Ваш веб сајт је (био и остаће још дуго) основа присуства на Интернету, а за то постоје значајни разлози.

Сајт вам омогућава да генеришете имејл листе ваших клијената и да сходно њиховим интересовањима шаљете персонализоване понуде и newsletter-е. Клијенти ће знати да цене персонализовани приступ, док ће друштвене мреже остати значајан кључ за промоцију садржаја у вашим рукама.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Прочитајте још